27 Ocak 2012 Cuma

7+

Neler oluyor böyle böyle Demir'in en sık kullandığı cümle çok komik çok tatlı...

Hah aynen böyle..
Geçelim Meltem Hanım silahla oynatmam şiddet içeriyor hikayelerini,sen almazsında o bulamaz mı?
Sağ taraftaki ucu yeşil olan kuzenimin kızı Ceylin'in,turuncu olan küçük kuzenim Yiğit'in..
Herşey onlara gitmemizle başladı.Silahlarda afilli ışığı ve sesi var acayip keşif be!
-Anne bu benim olsunmu dedi.Hayır Ceylinin o da vermek istemez dedim.Kuzenim arkadan bağırıyor onun olsunn ver çocuğa..hönkk..
-Teyzemlerde bir hafta sonrası bu da benim olsun mu dedi.Hayır Yiğit'in o,hem o hala oynuyor dedim.
Yiğit ben büyüdüm artık onun olsun oynamıyorum..2.hönkk
Demir'in bakışlarını tarif edemem mutluluk gözbebeklerinden dışarı fışkırıyordu resmen.
İşte o gündür bugündür elinde okula da götürüyor.
İşin en tuhafı sevgili eşimin de diğer tekini alarak savaş oynamaları,eşimin koltuklardan sığınak yapması,vurulma sahnesi,düşme sahnesi de dillere destan.benim diyen aktörlere taş çıkarır yeminle.
İstemiyordum hiç istemiyordum ama biraz nette araştırdım bu yaşlarda bu oyuncaklara merak olası birşeymiş.Aksi gibi dün Fatmagül'ü izlerken (Kerime hayranım) Kerim vurulmasınmı?Hayat olaylar üstüne zincirleme akarmı evet aynen öyle oluyor bazen.Bak ateşi (silaha ateş diyorda) gördünmü ne kadar zararlı,adamın canı nasıl yandı diye anlattım epeyce bir süre ,sonrada uyudu..
Sabah okula giderken (bknz resim) ateş ediyor baNA döndü ve;
Anne amcalara vurulmaz ağlarlar,ben kedileri vuruyorum şimdi..
Susmayı tercih ettim ne diyeceğimi bilemediğimden,hafızaları nasıl işliyor hayret verici..
Sonra Demir ve ben arabadan inip okula yürüken arkadan ateş açıldı diğeriyle kim ?Mert..
Demir kapının önündeki servisi sığınak yapıyor,ateş ediyor,benim büyük oğlum Mert ise arabadan ateş ediyor,en son öldü de kurtulduk :))
Babasını öldürdükten sonra servise ateş açan Demir,okuldan içeri girip öğretmenini görür görmez.
Servise ateş ettim çalışmaz artık demezmi?

NELER OLUYOR BÖYLE BÖYLE.....

Bu gündemi en kısa zamanda atlatmak dileğiyle
Sevgiyle Kalın,


1 yorum:

Fatma dedi ki...

Ben de çok karşıyım silah oyuncaklara, biz henüz böyle bir durumla karşılaşmadık karşılaşınca ne yapabilirim düşünmem lazım, oğluşu öp benim için gene şirinliği üstünde:)