2 Ocak 2012 Pazartesi

yeni yıl bizlere kutlu olsun..

Pazartesi günü yakın arkadaşım İlknur'un annesini kaybettik.2 yıldır sancılı bir süreç geçiriyordu çağın hastalığından ,eniştemden de şahidi olduğum bu çaresiz derdi allah kimseye vermesin.Yılın son haftasında destek olmak için canım arkadaşımın yanındaydım,yani yılbaşı bu sene pek uğramadı bize,teyzemler ve annemlerle bizim evde bol sohbetli,bol kalorili bir yılı geride bıraktık.2012 senden çok umutluyum beni şaşırtma sakın çok fena olur sonra!
Biletime amorti çıkararak biraz kızdıysam da sana,beterin beteri var diyerek en azından verdiğimi geri aldım diyerek kabullendim gerçeği,
benim canım mutlu bebeğim en keyifliside o idi.Ona geldi yeni yıl,birbirimizden habersiz 3 pasta almışız üflemelere doyamadı kaç kere yaktığımı ben bile sayamadım.


Herkese önce sağlık,sonra huzur,sonra mutluluk ve tabiki bol kazanç diliyorum.

Sağlıcakla Kalın,

1 yorum:

Fatma dedi ki...

Mutlu yıllar Meltemcim.