8 Ocak 2012 Pazar

bazen öyle kelimeler söylüyor ve  öyle cümleler kuruyor ki afallayıp kalıyoruz tabir'i caizse örnek;

**İşyerinden bir arkadaşım coca colanın ayı'sından getirmiş demire hani şu kucağında cola şişesi olan akşam verdim.
Demir; Bu ayı cola içiyoo istemem dedi.
Amma işlemişiz ki çocuklar cola içmez diye ayıyı bile reddetti.

**Sokak kapısından çıkarken ıyyy hava çok soğuk üşüdüm dedim.
Hava soğuk ama bak yağmur yağmıyor dedi.

**Araba muhabbeti yapan babasına;
Göster bunu mu istiyon?
Ben alcam sana:))

**Sınıf arkadaşı Bade'nin doğumgünü varmış,hediye alalım diye kipaya gittik park yeri bulmak nemümkün bütün İzmir kipada,Özdileğe gidelim dedik,
Demir;
Herkes burda mı,biz park yapamıyormuyuz baba?
Evlerine gitsinler gece oldu:)) (cüceye bak kimi kandırıyorsa..)

**Oyun hamuruna ilgimiz çok demiştim ya şu sıra sarı ve kırmızı vardı elinde;
Kımısı ve sarı karışınca tuyuncu olur anne dedi!
Şok olduk.
Oğlumun zekasına hayran kalmakla birlikte çok mutlu oluyorum.

**Babamızın işi dolayısıyla karşıyakaya gittik haftasonu iş makinalarına hayran gözleri kocaman oluyor bindiğinde neyse hepsine sırayla bindikten sonra,karşıyakanın sadece ve tek sevdiğim yeri olan Carrefoursa ya gittik..Oyuncaklara binmeden dönülürmü buz hokeyi oynadık önce nasıl hırslı,her sayıda bana ultimatom veriyor;
3 kaldı,2 kaldı dikkat et bak gol olcak..  (şaşkın)

birde asker arabası var ateş ediyosun düşmanlara,ona bindi,napıyosun diyen babasına,
savaş yapıyorum..
kısa ve net yani rahat bırak hahahah:))












Hiç yorum yok: