23 Ocak 2012 Pazartesi

boşanma nedeni..

Cumartesi günü evlilik yıldönümümüzdü evliliğimizde 6.yılımızı,dostluğumuzda 12 yılımızı geri bıraktık.Seni seviyorum önce dostum sonra hayat arkadaşım olduğun için romantik bir geceydi Allah birlikte yaşlanmayı nasip etsin.

Mertle Demir'in meşhur güreş oyunu var saatlerce bıkmadan usanmadan güreşiyorlar.Hiç Haz etmemekle birlikte sinir bile oluyorum hatta.Her an bir tarafına bir şey olacak  gibi kasılıyorum,oo güreşirken ki sesler de hoşuma gitmiyor böğürüyorlar ıvvvvvvv,zıvv,dıvvv ,en güzeli git mutafağa elbet yapılacak bir iş vardır diye kaçmak.Yine bu güreş seansında Demir'in başı duvara çarpar,bana döner ve der ki;

Anne kafam duvara çarptı çok acıdı.
Ben babamı çok SEVMİYORUM.
BANA CİCİ BABA AL..

Bu ne demek?? şimdi kullandığım yada yakın çevremden birinin kullanmayacağı bir kelime..
Mert dumur surat düşük şok haliyle bana baktı.
Bende ona..

Gerçekten çok şaşırdım bende aramızı bozacak ufaklık hemde yıldömü ertesi,
Hayır yani diyemiyorsun ki oğlum bir kere evlenen bir daha evlenir mi hiç?
Deli olması lazım haha:))

5 yorum:

hypo dedi ki...

TEBRİK EDERİM.
ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİM.

MELTEM dedi ki...

teşekkür ederim sevgili baba..

Elif dedi ki...

Nşce güzel senelere :)

özii dedi ki...

Mutluluklar dilerimm ama şimdilikler herşeyin çok kolay olduklarını düşünebildikleri için bunu da öyle sanıyorlar... herşeyin bir yenisi vardır hesabı :)))

MELTEM dedi ki...

teşekkürler elif,
özii kocanın yenisini istemem be :))