15 Ağustos 2011 Pazartesi

Cuma günü okuldan arandım.Demir ateşlendi gelirmisiniz diye?Alsancak-İnciraltı mesafesini 8 dk'da aşmışım.Bazen kendime inanamıyorum.İlacını vermişler,soğuk kompress yapmışlar.Benden iyi kimse bakamaz ya uçtum bir nevi..Beni görünce başladı ağlamaya soğuk kompress yapılınca kendine zülum ediliyor sanmış olacak.Kucağıma gelir gelmez öğretmenine dönüp SENİ SEVMİYOM dedi.

Dr'u aradım malum doktorumuz karşıyakada bekleyelim,takip edelim dedi.İçimiz rahat etsin hemde ilaç yazdırayım hazır olsun diye,sağlık ocağına götürdüm boğazı kızarık ama kulaklar temiz,zaten hemen antibiyotiği verdi.Gecemiz berbattı 39,6 lara kadar çıktı bir ara,ibufeni verir vermez düşer normalde ateşimiz bu sefer düşmedi.Bir seferliğine Novalgin şurup verdik.Dr umuz novalgin şurubu zorda kalmadıkça vermez.Verirsede bir defaya mahsus verir.Sabaha kadar ağladı.Sabah 10' a randevu aldık.Üçkuyulardan sahile çıkarken birde baktım feribot yanaşmış,bir değişiklik olsun dedim.Bindik feribota çocuk birden iyileşti anne gemi çok güzel,şok büyükkk...Şurayada gidelim,burayada gidelim bütün gemiyi gezdik.Sabah serini de vardı benim ateşli oğluma ilaç gibi geldi.İnmek istemedi gemiden.




Doktorun olduğu caddeye girer girmez Dottoru sevmiyom,hiç sevmiyom,oraya gitmeeeeeeeeee.Park ediyoruz,durmaaaaaaaa durma dedim sanaaa gidelim.Babamı istiyommmmmmmmmmmmm.Neyse zar zor çıktık muayeneye Dr u görür görmez bir böğürdü bööööööööööööööööööööö.Güya korkutuyo dr 'u akıllı.Reha Bey'le gülüştük daha gıcık oldu bize,
Kulaklarda birşey yok,boğaz feci ..15.120 kg./95 cm.
epey uzamış boyu son görüşmemizden bu yana.Bu arada Reha Bey'e hala
sayıyor,sevmiyorum,küstüm,istemiyomm git!Dr'umuz özlemiş Dmr'i zaten doğduğundan beri çok sever,bu çocuğun bakışları çok asil der durur,yine dedi.Yine antibiyotiği vermeyerek yollandık.Yollandık yollanmasına da bu seferde oyuncaklarla oyuna daldı gelmiyor işi bitti ya rahatladı!Bak anne gidiyor diyorlar Gitsin diyor!gitmiycem diye koparamadık.

Ateş geçti geride bir sürü dilde ve ağzında yaralar bıraktı.Bugün açlıkta üçüncü günümüz,su bile içmiyor ,dün yarım bardak süt içtiği için es geçtik.Bugünde yemezse akşama serum yiyecek.Ve ağzım acıyor dedikçe,içimde birşeylerin acıdığını hissediyorum.3 farklı krem-sprey aldık ama banamısın demedi.,birşey yapamadığım için çok üzülüyorum.Bugün ananede umarım birşeyler yer ve seruma gerek kalmaz,Çünkü serumu tutabileceğimizi,tutacağını sanmıyorum.

Sağlıcakla Kalın,

Hiç yorum yok: