22 Ağustos 2011 Pazartesi

Koca bir pazar günü babasını şikayet etmekle geçti,

Anneeeeee;
bakıyooooooo,

Anneeeeeeeee;
gülüyoooooo,

Anneeeeeeee,
yiyooooooooo,

Anneeeeeeeee,
Bana hııııı diyoooo,

Anneeeeeee,
gidiyoooooooo,

Anneeeeeeee,
öpüyoooooooo,

Anneeeeeeeeee,
oyuncağımı ittirdiii,

Anneeeeeeeeee,
uyuyoooooooo,

daha neler neler,artık şikayet yok kendi aranızda halledin diyorum güreşiyorlar falan tekrar başlıyor sarılmış plak anneee dövv beni dövüyo buuuuuuuu.......vuruyooo banaa........bu gitsin anneee!!!!!!Babayı eve sığdıramaz durumda ne yapsa gelip şikayet ediyor.Çok komik bir okadarda eğlenceli, nasıl bir iç savaş var aralarında annem benim diye,aramızdan ayrılmıyor,Baba bana sarılsa mazallah kafasına yemediği oyuncak,alet kalmıyor.

Babamız genelde poposunu ısırır Dmr'in,dün yine ısırdı sonra kaçtı 2-3 mt.ileriye açtı poposunu bakkk diye ,tam babamız yaklaşırken kapattı şortunu popoo gitti dedi,biz yıkıldık tabi.çok komik!!



Hiç yorum yok: